BLOGGEN

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Marlene Hedberg - 25 februari 2012 21:43

Idag så skulle jag och Nadja som sagt ut och skritta tänkte vi men det blev inte så....lite mer än vi hade tänkt men kul var det och hästarna gillar verkligen att få galoppera fram i djupsnön!!! Zoogo börjar få in snittsen på fattningarna nu...när jag lägger mig jämnsides och far i väg i galopp så gör Zoogo det också:-)) tänk vad de lär av varandra...så nog fick de jobba allt!! men kondisen blir bättre och bättre på killarna:-)) Imorgon så blir det lite dressyr sen ut och skritta ...så ser planerna ut allafall...hihi... jag och Nadja ska lastträna hästarna tillsammans också så det blir spännande!!



  Rådjuren har fått sin egna lilla ingång in till hagen istället för att de ska slita sönder isalatorerna:-)de ligger och sover i höet på natten och äter lite också:-)       

Min fina kissekatt "Brasse":-)

    

Lite ridkläder till salu ...titta på "TILL SALU" för priser:-)knappt använt för tjejen växte så mycket i höstar så de blev för smått!!  


Av Marlene Hedberg - 25 februari 2012 10:16

Idag så känns det mindre bra :-( jag har feber tror jag ...och ont i nackmusklerna men jag undrar om jag inte ska ge mig på en skritttur med Mirco, Nadja är här och ska rida Zoogo:-)

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards