BLOGGEN

Alla inlägg den 19 februari 2012

Av Marlene Hedberg - 19 februari 2012 22:03

Nu är man ledig i 2 dagar:-) ....så skönt!! Go`natt på er alla!!  

Av Marlene Hedberg - 19 februari 2012 12:54

Var ut med Mirco en sväng nu på morgonen och det var en spännade ritt!! han fick för sig att pumphuset som jag går förbi varenda gång vi rider ut var så farligt:-)det brummar och låter i huset ganska mycket men... så han hoppa upp i plogvallen och där var det djupsnö!! så han la sig på sidan fick inge hovfäste och försvann helt i snön med mig på men han klev upp igen med mig på när jag drog lite i högertygeln..jag han inte tänka så mycket och hoppa av var inget alternativ då det var så djup snö:-) så jag hade en helvit häst helt plötsligt!!:-)men det gick bra resten av uetritten:-)  

Just nu så har det varit mycket att tänka på:-) men men vi jag får se hur det blir med allt!! det är nog ingen hemlighet att jag skulle vilja ha en egen häströrelse än att stå på ridklubben och ha lektioner, det är kul att vara där men skulle jag välja så skulle jag hellre tjäna pengar till mig själv:-))

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards