BLOGGEN

Alla inlägg den 23 februari 2012

Av Marlene Hedberg - 23 februari 2012 21:05

Det blev ingen ridning idag för jag hade för ont i ögonen i solen:-(( så vi körde vårt pass i kväll i stället och det blev longering:-) med chambongen på:-) gick rätt hyfsat ikväll...han är lite stel i högersidan.Det läste sig med att jag böjde igenom han i skritten med pisken som skänkel och linan som innertygel:-)  

Av Marlene Hedberg - 23 februari 2012 14:32

Lädergrimma från HV POLO

Har hittat lite nya saker som står på min önskelista när jag fyller år...HV POLO lädergrimma 799:-...sååå snygg!!


Exlusivt träns Wednesday från Hervé Godignon 

Exlusivt träns Wednesday från Hervé Godignon 2495:-..Lite väl dyrt men så snyggt det också:-)



Av Marlene Hedberg - 23 februari 2012 10:56

Jag har troligtvis fått ögoninflamation!! det värker i ögonen och gör ont!! jag kan inte minnas att jag haft det men mina misstankar går åt det hållet eftersom vi haft det på jobbet och det smittar som tusan det där:-((

Jag hade tänkt ge mig på lite last träning idag tänkte jag...först ska jag rida en sväng om jag kan för det gör ont i ögonen i solljuset....djädra skit!! ja skulle haft lektioner i kväll också men det har jag fått ställa in:-(

Hittade en busbild sen Mirco var liten!! inte så länge sen tycker man men han fyller 5 nu i april:-)eller han är redan 5 för hästar fyller år så fort det blir nytt år:-) 


Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards