BLOGGEN

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Marlene Hedberg - 12 februari 2012 20:58

Idag så var det riktigt härligt att rida ut:-) soligt och varmt!! jag och Nadja var ut idag igen och körde lite hårdare med killarna och gissa om de gillade det? det gjorde de men det var riktigt kul när de fick spurta på sista sträckan innan avskrittningen:-) Jag tror Nadja han nog inte med själv när Zoogo for i väg i GALOPP!!! jiha...vad det gick fort!!! men hästarna älskar att få springa i hop och så fort jag skulle lägga mig bredvid honom så drog han på ännu mer så jag och Mirco höll oss bakom tills Nadja saktade av då galoppa vi förbi i kort galopp bara liten bit..KUL!!! tänk om man kunde annordna en jakt..hästarna växer verkligen i bjudning och säkerhet när de får springa i flock så för unghästar är det jättebra träning med jakttävling:-)          


Så underbart men det var en trött kille när vi kom hem:-)

   

Den nya grimman åkte på idag:-) så snyggt med marinblått:-)

   

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards