BLOGGEN

Alla inlägg den 31 augusti 2011

Av Marlene Hedberg - 31 augusti 2011 20:20

Få man säga så?:-) jag har så gruvligt ont i munnen och inga tab hjälper nån längre tid så natten vaknar man ett antal ggr...ska ta stygnen på tisdag först så jag undrar om jag måste beställa en till tid för en check i munnen.

Ja nog om mig min kille i stallet han har också ont i munnen för betarna håller på tränga ut och fölhörntänderna ..så han skrapar tänder och mule i krubban  och boxgrind...varit lite fart på han i hagen idag också:-) hoppas jag får tag på Malin i morgon nu så jag får börja ge han penecilin för svullnaden och smärtstillande:- så vi får börja nånstans att hitta felet..han haltar då inte som sagt och vill gärna springa så få sen om jag ska köra lite ledövningar så han får tänka lite i morgon...så se hur jag mår:-)än hur det är så får man ju må hur dåligt som helst...till stallet måste man ändå:-)

Imorgon hade jag tänkt skura stallet klatr för jag "tror" att det kommer en häst hit på lördag!!:-)jag har ju hela dagen på mig att greja för jag kan ändå inte vara still när det värker så dj.... mycket.    Zoogo rullar kungen.-)

   

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards