BLOGGEN

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Marlene Hedberg - 29 augusti 2011 22:53

Nu har man sett" 4 år till "...ingen bra film:-(( inte nått att rekomendera nä då var det isäng å... natti natti

 

Av Marlene Hedberg - 29 augusti 2011 20:31

Det var några dagar sen jag skrev vad som händer här på Norrstrandssstallet:-) jag har ej haft nån dator att skriva på för vi har hållit på att formatera om den:-) så nu går det snabbare allting 

Det har inte hänt så mycket här förutom att jag får nog fullt i stallet snart!! :-) spännande ...ja hur som helst så har Mirco ont fortfarande och det har bara blivit mer av att jag ridit han och han är JÄTTE!! irriterad av gjordar som dras åt och de behöver bara ligga mot hans högra sida så visar han tydligt att det är väldigt besvärande,  nu ska han bara promeneras korta sträckor och ledövningar för att få tänka i ca 1 månad trodde hon skulle räcka om det är en muskel som är skadad eller inflammerad, detta har jag och vet. kommit fram till. Jag fick även ett recept  utskrivet så jag kan ge han finadyn i 5 dagar om jag vill...hon ville helst ge han finylbutazon men det vill jag inte ge han för det är livskarens på det:-( det skrivs in i passet också så det följer han hela livet , plus om jag skulle vilja skicka han med nån slaktbil när han blir gammal så har jag ingen möjlighet till det...inte för att jag ska tänka på det nu men....ska försöka få tag på nån massör som kan kolla igenom hans muskler sen åker vi till Atg när jag fått min transport (förhoppningsvis i slutet av september.) 

 

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards