BLOGGEN

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Marlene Hedberg - 18 augusti 2011 21:16

Nu ska Mirco gå på FInadyn i 4 dagar för att se om han svara på det och sen ska jag rida han den 3 e dagen för att se om han gör likadant i ridningen som innan...ska bli spännande och se:-) Gör ha likadant så är det bara nå dumheter så då får jag vara lite tuff med han och blir han som vanligt så är det då troligtvis tänderna som besvärar han...men jag få se vad som händer.

Av Marlene Hedberg - 18 augusti 2011 20:45

I morgon så tänkte jag ta tag i att fixa med vinterhagen och börja fixa med torkrummet till täckena:-) så jag kan tömma lite i sadelkammaren, alla täckena ska in dit hade jag tänkt så då får jag en stor sadelkammare att fylla med mera saker:-)


Ringa och beställa mera spån från Bratten ska jag göra också för här snålas de inte med spån  Sen har jag funderationer på om jag ska försöka få in hindren under tak nånstans så inte de blir förstörda i onödan i regn och snö, mina fina målade bommar 

Stolp ska ner i backen också så jag har det jag gör nu 2 helger framöver...Få se om jag ändå åker och tittar på hästen i Lycksele:-) synd att man ska ha en box ledig i vinter. Jag längtar till nästa sommar då SKA vi bygga om i stallet, höja detta tak som jag har tjatat  om i 3 år nu men det har som inte behövts men nu växer Mirco i kapp taket:-) Det ska bli tak i nock och vatten ska in:-)  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards