BLOGGEN

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Marlene Hedberg - 16 augusti 2011 18:17

Idag så har Malin varit här och kollat Mirco och hon hittade inget konstigt i munnen annat att han håller på få sina betar och de nedre hörntänderna och de kan hålla på i flera månader med att de kommer ut ordentligt sa Sara i går när jag prata med henne. Tuggytorna såg fina ut och inge konstigt alls...hm

Hon tog 3 rör blod för att kolla, lever njurevärden plus sänkan och om han har några andra infektioner i kroppen, jag får provsvaren i morgon:-) han skall få gå på finadyn troligtvis i 5 dagar efter hon fått veta provsvaren... Han frustar nästan ingenting nu å det kanske håller på ge sig för man ser att en framtand på högersida har pressats fram ganska mycket på en vecka nu så det kan va den som gjort ont...tänk om han kunde prata? I övrigt så är han jättesnäll och man märker inte så mycket på han så nu ska jag longera han i bara grimma och tämköra i grimma bara för och se om han bete sig likadant med sparkandet upp mot magen...Malin tyckte jag skulle skicka in ett träck prov och odling på storablodmasken så det ska jag göra:-)

 

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards