BLOGGEN

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Marlene Hedberg - 7 augusti 2011 11:37

Transportskydd från John Whitaker

Tänkte om jag köper ett par sånna här så kanske han går in i transporten:-)),899:- Bra kurs på dem:-))Transportskydd från John Whitaker.



Av Marlene Hedberg - 7 augusti 2011 11:29

Trendig ridstövel Ottaviano från De Niro BootEtt par ridstövlar som var rätt snygga ändå tycker jag :-)

Trendig ridstövel Ottaviano från De Niro Boot,4899:- på tok för dyra för att jag skulle köpa dem :-)!!men snygga!


Ett annat par som också var snygga, Millenium Ramses 3 Black ridstövel – De Niro Boot,5379:-

Millenium Ramses 3 Black ridstövel – De Niro BootMillenium Ramses 3 Black ridstövel – De Niro Boot

Av Marlene Hedberg - 7 augusti 2011 10:31

Ja det händer inte så mycket på ridfronten ....:-(( får vänta tills jag har varit i Vännes. Hela min utbilningsplan för sommaren har som stupat!! den har ej gått som planerat men det är som vanligt...man blir sugen att skaffa en häst till så man har nått att rida på ...men det innebär dubbelt med jobb om jag inte köper in en äldre häst som inte behöver gå varje dag:-) vi får se?  vad som händer? då kanske man kan ta emot nån ridelev i veckan som vill rida en skolad äldre trygg häst min dröm är att kunna jobba med hästar dagligen som sitt levebröd...jag har ej släppt den tanken och eftersom klubben inte har nån stor häst så finns det möjlighet att komma hit och rida för de "gamla" ryttarna som kanske vill börja igen...få se....:-) 

Hur som helst så hade vi fest i går för att vi firar 1år jag och Magnus!! känns så bra och det blir bara bättre och bättre som tiden går:-) det är så det ska vara i ett förhållande och recepet är att man kan acceptera varandras liv och intressen! det största felet man gör är att man slutar leva när man har ett förhållande, då slutar man träna,rida, umgås med vänner osv....det håller aldrig ett sånt liv i längden man blir kvävd..........Jag har ett underbart liv med min man och  mina två barn och mina fina hundar och mina underbara killar i stallet 

 


Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards