BLOGGEN

Alla inlägg den 21 januari 2011

Av Marlene Hedberg - 21 januari 2011 23:55

Ikväll blev det lite uppstädning i sadelkammaren...jag har nog mer organiserat i  stallet än vad jag har inne i huset   men så ska det vara i ett stall var sak har sin plats så alla hittar. Idag hämtade jag ut ett nytt täcke till Mirco på posten och man blir som nojig när man få ge hästen nytt täcke!!!! ett Bucas täcke jättefint!! jag gillar det märket, det är bra passform och slitstarka är de också,,,..sen hyfsat bra pris  

Nu blev det ju mild ute så då får han vänta med att bli snygg  snygg!!i hagen      Lite kul bild!!! underifrån  

Agnes bruka ju vara här och rida våran fina inlånade fjording Pepsi ibland, ...så här kan det se ut i uppvärmningen

     

Här är Pepsi lite väl rund om mage och hull men vi jobbar på det  hon är en kämpe verkligen och en rolig häst att rida. Jag har inte gillat fjordhästar direkt, jag vet att de är starka hästar!!! men hon imponerar på mig verkligen!! Jag gillar ju hästar med lite humör och sting i men hon är en bra och jag gillar henne skarpt!!!

Vi ses i morgon   


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards