BLOGGEN

Alla inlägg den 8 maj 2011

Av Marlene Hedberg - 8 maj 2011 21:08

Ja våran kurs i helgen för Per-Erik blev ingen bra vi kom inte ens dit!!! jag blir så less på min lilla häst som inte vill gå in i transporten...över 6 tim höll vi på men inte alls med på noterna och vilja gå in...en gång gick han in helt och då sa ska vi backa ut han eller ??? och vi an bara tänka det så gick han bakåt:-(

Ja min transport gick sönder också så nu har jag ingn fungerande ramp heller...får fixa en ny skiva iden och laga den sen sälja den fort som rackarn innan den går sönder igen...Tack snälla Agnes med pappa som kom med sin transport och Marica som tålmodigt var kvar hela tiden.....TACK!!!!  

Vi åkte tillbaka till klubben och då titta på slutet av sista gruppen, efter maten så tog jag och provred Maricas mammas häst för att känna om jag skulle rida henne dagen efter då jag inte ville rida in Mirco på klubben för han hade en sko på framhoven som inte satt som den skulle så då fick det va.... idag så for jag till klubben för att titta tänkte jag men det sluta med att jag red Hälgen ett pass och det var faktiskt kul!!  det var strålande sol hela tiden idag och det ska väl fortsätta ett par dagar till  


Imorgon tänkte jag lägga upp lite bilder på kursdagen från söndagen, fick en del riktigt fina bilder men jag tog fel objektiv med mig så jag kunde inte gå riktigt nära och få fina närbilder...

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards