BLOGGEN

Alla inlägg den 1 maj 2011

Av Marlene Hedberg - 1 maj 2011 22:14

Idag har man jobbat, kom inte hem förrän kl. 21.50:-( nu är det helg!! ledig 2 dagar sen jobbar jag bara 3 dagar sen är jag ledig 4 dagar!!!  .

Måndag så ska jag ringa veterinär och boka för tandkoll och vaccinering för hästarna och sen beställa analys för träckproven som ska tas, gör man enklast och beställa via nätet.

Idag så han jag med en uteritt på Mirco plus lite galoppfattnings träning, det gick bra...han var duktig idag min häst.

Ihelgen så är det hoppkurs för Per-Erik så det ska bli kul faktiskt, hoppas det går bra med lastningen...det suger sån energi ur mig med denna lastning av hästar om det inte går som jag tänkt-:)

Ska träna lite imorgon med killen och mer galoppträning.

På tisdag så får han vila för vi är i Umeå hela dagen.

...onsdag så tänkte jag ta nått litet skutt över nått hinder  just för att pejla av lite inför helgens övningar....men man är ju där för att lära man tränar ju inte för att va fläckfri på en kurs för man går för att utvecklas vidare och få tipps och råd.

Torsdag blir det uteritt i skogen kanske testa av nån backe, kan va för mjukt där jag bruka vara:-)

Fredag så blir det longering på töm och bommar, lite uppsutten dressyr efter det:-)

Det var lite planer för veckan men de brukar ju ändra sig 


Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards