BLOGGEN

Alla inlägg under juli 2011

Av Marlene Hedberg - 10 juli 2011 22:13

Nu har det varit mycket här hemma med målning och allt:-) Nu i morgon blir det forstättning på Mircos utbildning:-))

Denna vecka så rider vi ut och två dressyrpass blir det också...sen får han vila hela nästa vecka igen och smälta ner det vi gjort för då åker vi hela familjen till Luleå och hälsar på farmor och farfar till barnen:-)) ska bli härligt och få komma i från Åsele en stund:-)och umgås med familjen bara, dogsen följer givetvis med oss  

Jessica tar hand om mina guldklimpar till hästar och katter och lilla marsvinet då när vi är borta...vad gjorde jag utan Jessica!! tack snälla du:-)))  

 

Av Marlene Hedberg - 8 juli 2011 09:42

Ja snart bär det i väg till stranden för bad!! :-) Jessica och jag ska slå följe idag:-) alltid kul med lite sällskap på stranden:-)  

Av Marlene Hedberg - 8 juli 2011 09:35

Hittade ett par från hööks som var rätt fina:-), 549:-


Av Marlene Hedberg - 7 juli 2011 16:46

Vi har varit ute i solen hela dagen idag me:-)) så mamma ar bränt sig en aning:-(( jag vill gärna vara i solen....jag är en soldyrkare av största fa`n:-)

Måste nog ha tröja på mig i morgon..

 

Av Marlene Hedberg - 6 juli 2011 23:39

Schabrak Silicone 2011 från John Whitaker

Det är fler som är på listan:-)

Union Jack Saddle pad från John Whitaker
Snygga tycker jag :-)
Allround schabrak JW220 från John Whitaker
Jag gillar marin blått:-)

GG

Av Marlene Hedberg - 6 juli 2011 23:29

Allround schabrak Titanium från Glengordon 2011

Flughuva Titanium från Glengordon 2011

Jag har sett detta fina rosa schabrak..vad tror ni? lite häftig färg kanske:-)) sen en huva till:-) de vore nått det  

Av Marlene Hedberg - 6 juli 2011 23:15

Idag så har jag och barna varit och badat både på stamsjön och i Vispsjön:-)

   Varmt var det i båda vattnena!!  det är bara att passa på...för snart är det väl regn igen. Det ska ju bli regn till marknaden sägs det,-(( ja sen bär det i väg till Luleå en vecka!! ska bli skönt, hoppas det bjuds på sol där också...har tjatat lite på mamsen och pappsen att de ska följa med så få se om de hänger på:-)

Ikväll så passade jag in sadeln ordentligt på Mirco (( jag klippte sönder en sån fuskfårskinnspad)) så det blev en typ kilpadd:-) jag använder ändå inte den padden och jag ville att den skulle upp" lite" där bak.    Campa hon sitter och spanar in marsvinet:-) skulle va kul och jaga den lite tycker hon  

Av Marlene Hedberg - 5 juli 2011 22:05

Ja nu har jag fått målardjävulen i mig:-) nu ger jag mig på hallen också:-) men det blir så fint och ljust framför allt. Ni som har furu i era hus vet att man blir så less på det i slutändan!! I detta hus är allt furu!!! men nu blir det ändring...så jag låter Mirco stå några dagar till så jag ska hinna klart:-)  Han passar alltid på och ligga och vila i boxen de gånger han får komma in nu när de går ute dygnet runt:-)  de får nog gå ute tills det börjar bli mörkt på natten för då vill jag inte ha dem ute. För några år sedan när jag hade de ute nattetid på hösten så sprängde de hagen för en björn hade passerat och då sprang de ut efter vägen i vill panik!! det vill jag inte vara med om igen för det är lite björn runt om kring här i skogarna:-)

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards