BLOGGEN

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Marlene Hedberg - 26 juli 2011 21:47

Ja har vi varit ute på en skritt tur men han var pigg och ville gärna trava men jag hade köpt en pollypad till sadeln...tänkte att det skulle vara mjukt och skönt men den hurra bara bak hela tiden:-( måste nog sy på nå stroppar så den ligger på plats:-)Det var för mygget mygg tyckte killen också han var lite irri på dom!! så det var nog därför han ville trava:-)

Nu är hästarna inne på nätterna och jag tror de tycker det är skönt att få ligga i sin box och sova om nätterna:-) inte ute     

Av Marlene Hedberg - 26 juli 2011 08:45

Ja nu var man på hemmaplan igen! känns skönt jag är ingen som vill vara borta länge hemifrån...hästarna och katterna. men ....jag åkte på magsjuka direkt när vi kom hem:-( vi hade även det på våran semester då Fabian och Magnus låg var sin dag och mådde dåligt inte kul alls.

Nu är man som piggare så då är det dax !! hästarna:-)) Jag tog in dem nu på morgonen för de i princip tokgaloppera när jag visade mig i morse så de ville in i stallet, jag tror att de är less på att gå ute dygnet runt nu, får se om de får börja gå in på nätterna. Så de får stå inne ett par timmar nu på förmiddag.  Mirco blir som trött när han ska ridas när de traskar på hela nätterna.

Nu ska träningen igång. Tis- skritta ut i skogen

                                    ons- skritta ut på olika underlag

                                  tors- uteritt med lite trav

                                   fre- vila

                                   lör- dress med bommar

                                  sön- klättring i sandtagen

så kommer denna  att se ut och nästa vecka ska det in med lite bom/hoppträning om allt går som det går.

   

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards