BLOGGEN

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Marlene Hedberg - 21 mars 2013 20:42

Ja dagens pass det gick väldigt bra på slutet vid dressyren men när vi värmde upp ute i skogen så var han lite motsträvig och bockade rejält en gång med luft framtill också för att jag sa till han lite på skarpen att han skulle fatta galopp!! djädrans häst!! kunde ha blivit en luft tur men det är tur man har balansen på topp!! av all träning på dess bakutsprång:-) han tyckte jag var besvärlig när jag red på stångbett och hade sporrar och spö!! men som jag sa i inledningen på slutet så var han jättefin och jag slutar inte och rida för han är lugn och fin:-))

Läntar tills helgen...inte marknaden då för den hinner jag inte med alls:-(( kanske köpa nå strumpor på middagsrasten på fredagen:-)

Sen kan man inte låta bli att titta på allt nytt som kommer ut på alla sidor överallt...kolla här ...jag är som svag för rosa detaljer:-) ett Kinsland schabrak:-)

KL WAFFEL SCHABRAK 2 SNURROR KINGLANDHORSE GUARD DRESSYRSKYDD I 4-PACK

Man blir så sugen:-)) sen rosa ridbyxor!! det skulle toppa allt!!

TARA RIDBYXA DAM LÉON

Alltid skulle man få nån att må lite illa!! psss....Magnus han skulle nog undra om jag är riktigt riktig som stoppar rosa saker på MIRCO!!  SNYGGT!! tycker jag:-)) Detta finns på Charlies minishop

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21 22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards