BLOGGEN

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Marlene Hedberg - 19 maj 2012 22:55

Mirco fick massage ikväll och han tyckte det var skönt till slut...han spände sig till en början och var alldeles stenhård i hals och nacke! men till slut så gäspa han och tyckte det var rätt skönt att Hanna höll på så rygg, hals, bog och nacke fick sig en omgång idag så han fick vila från ridning ikväll och imorgon blir det vila också. så jag har smörjt upp sadlar och träns mm så nu är det rent och frächt:-)

snart är det inte så länge tills det blir utegång för hästarna :-) och Solo ska stå hos oss en stund i sommar och det ska bli spännade:-)  

 

Av Marlene Hedberg - 19 maj 2012 12:42

Jag jobbar idag :-) och Magnus han har kört iväg transporten till Umeå för att Norrstrailer ska byta mattor i hela transporten:-) jag trodde inte det skull gå vägen för matta och däck går inte på garantin men den här gången gjorde de det...för det var så mycket.

Fick min sadel igår och den ser ut att passa så jag ska rida i den och se hur den känns ... efter jobbet idag så kommer Hanna hit för att massera Mirco, han är lite spänd i bakkärran på vänster sida men det är bättre nu när han har stått några dagar så han har väl halkat i hagen kanske, han har inte varit halt eller så.  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards