BLOGGEN

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Marlene Hedberg - 27 maj 2012 17:20

Idag så jobbar man och ..i detta fina väder...då vill man vara ute. Idag så började jag dagen med en terrängritt med Mirco, lite skog och klättring och hem så tränade vi galoppfattning från skritt och det tar sig ..det går bättre och bättre det gäller att få signalerna från mig till Mirco att fungera och när de blir inarbetade så kommer det inte vara nått problem. skänkelvikningarna ute sitter som smäck!! jag behöver bara tänka sida så flyttar han och med stöd på yttertygel så jag kan starkt rekomendera att lära in sidförande med bettlöst...för då kan man inte hänga i insida bett och vara och dra där för att man tror att man får med sig hästen ..men det är som skänkeln som ska jobba:-)och yttersida sträva fram med stöd. En bra dag blev det ändå och snart så är min transport hemma på gården och då ska jag syna den ikväll när jag slutar.    

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8 9
10
11 12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards