BLOGGEN

Alla inlägg den 12 september 2012

Out

Av Marlene Hedberg - 12 september 2012 20:14

Ikväll så trotsade jag förskylningen och red ut en sväng med min Mirco:-)  vi for lite stigar här och där och klättade lite backar och det var så kul tyckte han. Har var mjuk och fin och flytta lätt sidledes på vägen...inte så mycket att tilllägga utan att det var en fin ridtur.      

En liten uppdate ang Hälge som bor här nu:-) så har han kommit in fint i flocken och Mirco och han lekte på bra i hagen idag:-) jag skratta så jag höll på att gå av!!! det fungerar jättebra fortfarande inget bråk mellan hästarna annan än att flocken ska styras upp men det är normalt och jag och Jessikorna kommer bra överrens:-))  

Det såg så kul ut de sprang och skutta stanna och vände mitt i mot varandra slet i varandras grimmor och höll på ...hihih:-) Zoogo sprang också men han var mest rädd tror jag för han trodde nog att de jaga han...innan han insåg att det gjorde de inte:-)        

För nån vecka sen så hade vi två fina regnbågar över vårat hus:-) titta så fina:-)

Det var så mörkt ute så vi fick tända gårdsbelysningen på eftermiddan:-)

   


Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards