BLOGGEN

Alla inlägg den 2 september 2012

Av Marlene Hedberg - 2 september 2012 19:08

Idag så lastade vi Mirco och Hälge och drog in på klubben:-)))så lycklig man kan bli för att det funkar! :-) man känner sig inte så begränsad längre heller när man kan åka in och rida på klubben...... och nu i vinter när det blir kallt så då kan det bli en hel del vilodagar i onödan så då är det bara att dra in och rida i ridhuset.-) Kul är det också att Hälge vill med i åket:-) det var inge problem att lasta han och han är väldigt försiktig när man ska backa han ut...Mirco han föredrar jag att gå ut framvägen med för han har alldeles för bråttom ut när man backar han och jag vill inte hamna där vi var från början när vi börja lasta för det var så han försvarade sig med att kasta sig ut:-) men det är inga problem för en kan ju gå ut fram och en bak eller båda framvägen:-)

Mirco han gick mycket bättre idag än förra gången jag var in och hoppa...tog han galoppen och han gick lugn och fint.-) Han gjorde några bocksprång på slutet när jag krävde lite av han och då kunde jag bli lite arg på han utan att han explodera !! han tog tillrättavisningen och skärpte sig:-) Jessica hoppa med Hälge också och han tyckte det var kul!!

Sen blev det en skritt sväng till sågen och tillbaka och Mirco tyckte det var spännande och skrittade på i en bra fart så Hälge fick trava i kapp:-)))hihihih....När vi vände tillbaka så gick det lugna mak.

En kanon dag!!!! Inga bilder blev det ...  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards