BLOGGEN

Alla inlägg den 10 september 2012

Av Marlene Hedberg - 10 september 2012 20:48

Idag så har Mirco fått vilodag :-) han håller på att växa mer har jag upptäckt för baken och skjutit i väg och han är lite gallig i benen..annars så brukar han inte vara det så ..han har haft det tidigare när han växt....

Jag har sålt min hoppsadel ikväll!! så himla bra ..eller 2 sadlar har jag sålt :-) nu blir det klirr i hästkassan så nu blir det en dressyrsadel..som jag sagt tidigare så klura jag på en Globus clic och än fast jag pratat med en del ang sadelval så blir det en sån för jag behöver en sadel som är för breda hästar och han är rund över ryggen inte alls pikig på nått sätt över ryggen sen är han bred mellan bogbladen så han behöver en sadel som har mycket plats under sig:-)

Finns i brun och svart men jag har hittat en begad nästan helt ny och den är svart så det lutar åt att det blir den:-)

Sen så ska jag spara till en ny hoppsadel också och då blir det en globus clic hopp också.....då vet jag vilken vid som passar också:-)

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards