BLOGGEN

Alla inlägg den 15 augusti 2012

Av Marlene Hedberg - 15 augusti 2012 23:22

Ikväll så åkte jag och Mirco in på klubben och träna lite övergångar skritt till trav och trav till skritt:-) han tyckte det va jobbigt för det är så mycket som är nytt för honom:-) titta här och titta där..och vipps så sitter en tjej med kameran och filma och det är lite läskigt men innan slutet så gick han avslappnat och va lugn.

När vi skulle last till klubben så tog det kanske 10 sekunder!! på en gång rätt in i transporten bara och det bästa av allt är att jag kan lämna han i transporten utan att han sitter fast och gå bak och sätta på bommen baki rumpan på han...det går inte beskriva hur glad jag är!!! Hem efter tränings passet så gick han in nästan på en gång ...jag ledde på han lite snett så han gick över rampen en gång först sen gick han in på en gång...jag blev helt förstummad!! som jag ha tragglat denna lastning sen i november men ack den som ge sig och jag ska väl inte ropa hej!! än för han kan ju få för sig att strula igen:-)) Sen när han är han så lugn i transporten inge buller alls ...han kan gnägga lite:-) men det måste han få göra.    

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards