BLOGGEN

Alla inlägg den 11 augusti 2012

Av Marlene Hedberg - 11 augusti 2012 21:40


Lite prylar som kommer att inhandlas eftersom här för jag gillar whitakers grejer :-)

Transportskydd.

TRANSPORT SKYDD UNION JACK JOHN WHITAKER

Utetäcke.

OUTDOOR RUG FLAG JOHN WHITAKER

Svettskrapa.

SVETTSKRAPA RÖD JOHN WHITAKER

Keps.

KEPS JOHN WHITAKER

VInterjacka.

JACKA PADDED JOHN WHITAKER' Damask

Ridbyxor.

RIDBYXA MED FLAGGA JW RIDBYXA MED FLAGGA JW  Tävlingsbyxa:)

Bälte.

LACKBÄLTE PATENT JOHN WHITAKERLACKBÄLTE PATENT JOHN WHITAKER

Luva.

HUVA UNITED KINGDOM JW

Schabrak...vill ha två:-)fast jag tvekar lite på ett för det ser ut att ha dålig passform...

SCHABRAK UNION JACK JWSCHABRAK UNION JACK JW

METALLIC SAMMETS SCHABRAK JWMETALLIC SAMMETS SCHABRAK JW

Finns så många finna dessa är i sammet :-)

Finns nu svarta och bruna whitaker skydd...


           BENSKYDD DURABLE 4-PACK JOHN WHITAKERBENSKYDD DURABLE 4-PACK JOHN WHITAKER

Det är så härligt att sitta och shoppa i tankarna ibland och man skulle vilja handla alltihopa men det går inte och sadelkammaren är redan FULL!!!

Men nån av dess grejer kommer absolut att hamna där allafall:-))pssss

Sen hitta jag en bädd till vovvarna också ...till sadelkammaren för Campa gillar att ligga där:-)









Av Marlene Hedberg - 11 augusti 2012 21:17

Ja nu tränar jag lastning för fullt:-) han går in om det är nån som står och säger stop !! där inte backa!!! och då tänkte jag att om jag backar upp släpet mot förrådsväggen så har jag ett stop...det fungerar han gick in nästan på en gång och stod där inne stilla länge utan att vilja backa ut så nu ska vi bara träna att backa ut ur släpet lugn och stilla:-)testade att öppna fram och det går lika bra att gå in och han vill inte gå över mig utan han stannar och står still så länge jag vill och då går det bättre att backa han för då tror han att han ska få gå ut fram!! snopet för han:-)..men har man luckan fram stängd så går 2-3 steg bra att backa sen får han för bråttomt ut...så vi tränar i morgon också innan jag ska iväg och ha ridning på klubben. Efter middan ska jag och Evelyn ut på en tur med Zoogo och Mirco:-)

 

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards