BLOGGEN

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Marlene Hedberg - 25 juni 2012 20:37

Kvällens pass blev hoppning!! åh vad kul det är :-) men jag tror jag skulle behöva göra en bredare ridplan:-) hade suttit fint med en 10 meter till:-) men han sköter sig bra för att vi har inte hoppat uppsuttet så många gånger på hinder på plan men i skogen har vi hoppat:-) lite trångt blir det när det är 20 meter brett och då blir det för mycket dressyrgalopp och undertempo när det gäller hoppning och unghästar får ju gärna gå på i lite friskare tempo för att lära sig att gilla hoppning men han löser det bra min kille:-)              

Man sitter som en kratta emellan åt men det gör inte så mycket viktigast är just nu att Mirco lär sig hoppa :-) sen kan vi korrigera matte:-) sen ska ju jag och Mirco rida för Elisabeth snart så då får hon klaga på mig :-) Jag har som Magnus som bruka stå och säga # räta på dig och lätta innerhand och titta dit du ska:-)) o s v han är så duktig:-))

Av Marlene Hedberg - 25 juni 2012 13:26

Tänkte bjuda på lite glada tjejer och härliga hästar:-)

                     


Av Marlene Hedberg - 25 juni 2012 13:16

Sara var här som sagt i torsdags och kollade Mircos tand, tandfickan hade blivit mycket bättre:-) och det var inte så mycket rester mellan tänderna där så det känns skönt:-) och käken växer som än så vi ska kolla tänderna igen om va 4-5 månader:-)  

Lite trött efter behandlingen men allt gick bara bra:-)  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards