BLOGGEN

Alla inlägg den 6 december 2011

Av Marlene Hedberg - 6 december 2011 20:29

Jag har lite tankar runt det här med ridning ?vad finns det för utbud av ridning och ridläran i sig här i Åsele?och versamhet med häst i övrigt... det är mycket jobb med hästar och för att de ska må bra så måste de få motion i den grad som hästen behöver för att må bra...det kan lätt bli olater om de inte få den motion och mat de behöver som häst....sen kan de bli sjuka och halt om de rids fel och på samma underlag en längre tid och om man inte sköter om den efter man ridit...För mig är allt detta självklart men man möts lite då och då av människor som ej tänker så och då funderar man hur de tänker?? men det är bara att släppa för man kan inte gå och fundera på hur andra gör med sina hästar  det är deras sak. 

Jag funderar och funderar hur jag ska göra ang en "fundering" som jag har haft ett tag ....så jag får se hur det blir med det ..:-)        

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards