BLOGGEN

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Marlene Hedberg - 4 december 2011 21:59

Ikväll så har vi rullat in en ny bal i killarnas hagar så nu räcker det ca 3veckor till:-)

Jag har fortsatt med lastträningen idag och det går bättre och bättre!! kors i taket :-)) man kanske kommer iväg på nån träning snart 

Jag har funderat på nån logga på transporten för den är som tråkig! jag har 2 st stora hoppande hästar som är rätt stora som jag köpte till min gamla transport men det blev ju aldrig av att jag satt dit dem...men jag funderar på denna men det är ett krux....det står "Norrgården" på loggan så då måste jag skära bort det från hästen först:-) men de är riktigt snygga!! egen designade i skugg konturer:-)

   

Av Marlene Hedberg - 4 december 2011 17:36

Nu har det blivit lite ändringar på hemsidan..www.norrstrandsstallet.se ....nu finns det en MIrco länk!! där jag kommer att lägga upp nya som gamla bilder på killen:-))      

Av Marlene Hedberg - 4 december 2011 13:55

Idag så har jag varit in och hjälpt Agnes när hon red Cabello och det var protester i början men sen så gick han riktigt fint!! avspänd på slutet i låg form...hon fick bl a  rida lite skänkelvikning från kortsida och ut mot trekvartslinjen  och rakställa sen över 5 bommar och det var kul då bocka han en del:-) galopp på volt böja i genom han och räkna galoppsprången sakta av fatta ny galopp...så summa sumarum så gick Cabello riktigt fint för Agnes idag...duktig tjej!!

Här så hade hon ridit Pepsi:-) 


Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8 9 10 11
12
13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards