BLOGGEN

Alla inlägg under mars 2016

Av Marlene Hedberg - 8 mars 2016 21:25

Nån som har tipps på en bra, det finns en uppsjö av dem och när jag hittar en som jag kan tänka mig hittar jag en ny?
Den jag har är för kort så vill någon köpa en billig begagnad hoppgjord 130 cm så har jag en.
Behöver en som är minst 145 ock svart ska den vara..?

Whitaker har en fin ca 1300kr

Capriole på Myone.se för 699kr
Sen på faglasang.com har Globus en fin en som är extra bred platta och soft för samma pris som Whitakers gjord.. Svårt val?
Prestige har en fin också men jag tycker den ser hård ut....Ahhh vad ska jag köpa!!??

Av Marlene Hedberg - 3 mars 2016 23:30

Ikväll var det dags för mina elever igen för sin hopplektioner?
De var så duktiga! De fick hoppa på båge så vi skulle se hur deras hästar var i ridningen då.mef starka och svaga sidor .De fick jobba tjejerna men fina hästar på slutet av lektionen.
En bra kväll ? Mirco har vilodag idag han så där fanns det inte så mycket att berätta om?
Funderar på vad jag ska köpa för pengarna jag fick för hoppsadel... En ny dressyrgjord till dressyr sadeln skulle inte vara så dumt en ELT kanske ?? sen en hoppgjord skulle vi behöva också för den jag har är för kort till min nya hoppsadel

Av Marlene Hedberg - 2 mars 2016 23:12

Det är länge sedan jag skrev nåt här men ska ta tag i det igen?
Nytt som hänt..
-Ordförande för 1 år till på klubben med nya möjligheter till förbättring!!
-Ska hoppträna för Anna-Lena den 12e
-Har fått min Globus sadel såld till Skåne
- Idag fick vi hem 30 kubik spån så nu klarar vi oss länge.. Nästan ett år ska jag gissa??
Mirco har gått superbra i ridningen nu..så det bådar gott ?
Planen är att boka in lite dressyr träningar för Ida också så man kan komma ut på lite dressyr tävlingar i år?

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards