BLOGGEN

Alla inlägg den 11 mars 2016

Av Marlene Hedberg - 11 mars 2016 21:17

Ja det är kul att hoppa häst men det är jobbigt för mina händer att plocka fram hinder och plocka undan hinder ?
Jag skulle kunna betala nån kanske att göra det ??
Tänkte prova akupunktur på händerna och se om det blir bättre ? men det kan luta åt mer dressyr än hoppning än fast Mirco gillar det?
Dagens hopppass gick bra ridmässigt men just hoppet över hindret blir så.. Han gör det för invecklat min kille.. Vill ju va snygg mot hindret och går i form mot hindret..som han inte ska göra det blir så lång väg över hindret och han hinner inte se det..
Måste lyfta upp huvudet så han får in rumpan under sig så har han lättare att ta sig över... Vilket analys snack det blev???

Pratade med Anna-Lena idag som kommer på söndag för att träna oss i hoppning, Ville förbereda henne på oss som ekipage så hon vet vad hon har att bita i?ska bli så spännande ?

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards