BLOGGEN

Alla inlägg den 20 mars 2016

Av Marlene Hedberg - 20 mars 2016 11:58

  Har aldrig sett detta förut !!! Tänkte på dina höns Sofia Sparrfeldt

Reflexväst Rosa till hönsReflexväst Gul till höns

http://www.lantbutiken.se/butik/2305-reflexvastar-till-hons

Av Marlene Hedberg - 20 mars 2016 10:46

SADDLE ArmchairTycker denna var check!!

Hade passat fint i ett häst hem eller sin dröm sadelkammare.

Finns mycket fint nu och man blir som sjuk...

Har fått en tanke i huvudet att byta upp mig i hästsläp

finns att välja med extra fönster som denna eller bara ett fönster och den är i glasfiber front och tak sen aluminium golv och väggar...

Lite häftig denna sida på transporten...eller vad tycker ni?

Bildresultat för cheval liberte touringBildresultat för cheval liberte touring

sen finns denna i aluminium och glasfiber också lite mer lik i formen som jag har nu

Varför vill jag byta ...jo för att jag vill inte hålla på att byta väggar och fronter för det kommer fukt in i dem när det är plyfa väggar!! vet inte vad jag tänkte på....
Vi får se ska ringa Norrtrailer som jag köpte mitt släp ifrån och höra vad man får i inbyte för mitt mot ett nytt?

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards