BLOGGEN

Alla inlägg den 28 februari 2015

Av Marlene Hedberg - 28 februari 2015 20:57

Djävla frågetecken som dyker upp istället för utropstecken!

Av Marlene Hedberg - 28 februari 2015 20:54

Vad är sorg?!!! Den är så olika hos oss alla... Jag har varit med om några tunga sorger bla när lilla syster dog i cancer ????och nu pappa!!! ????det är så stort och ont i hjärtat så det går inte förklara och man kan inte säga att "jag vet hur det känns "för så är det inte... Man kan inte veta!!! Känslan i kroppen går inte förklara?för den är så olika för oss alla.
Tur är det att vi är en stor familj med många syskon så vi är många som kan gråta tillsammans ..vi är stark tillsammans !! Så nu är familjen prio 1.mamma är prio 1sen är det givetvis djuren som..ger mig sån energi och jag behöver ladda mina batterier i stallet för att fixa detta !!!

Mina älskade hästar!! ? och nu snart blir det en ponny till... Till Leja?

Idag var nästan hela syskonskaran på promenad ute på isen och bara var tillsammans!! ? så härligt.. Vi stötte på denna fina björk..bävern varit i farten ?

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards