BLOGGEN

Alla inlägg den 3 februari 2015

Av Marlene Hedberg - 3 februari 2015 22:48

Skulle vilja åka till varmare breddgrader och bara slappa sola å ha det gött!!!
Men drömma kan man göra...igår var det en sen kväll på klubben mina lektioner sluta 19.30 och sen var det lite extra stallsysslor plus att det såg för djävligt ut rent ut sagt..trodde att vi ha hade stallet i personalutrymmena!! Tänk att det är så skitigt efter helger och nu är våran anställd sjuk så då händer inget...och det är medlemmarnas stall och vi har ingen anställd städerska... Blä!!! ?
Sopa, skura golvet ta Toerna...och tänk att man klampar med skorna upp på möblerna?
Ja så hemma då vid 21.30 och sen skulle mina hästar in och inhysingsrna också ? sent blev det ...så är det varenda måndag vad håller man på med igentligen ? Kommer sakta ta död på mig själv ??
Barna säger till mig hela tiden ...du är mer på klubben än hemma !!! Ett år har jag på mig att guida in nån ny ordförande... Är nån intresserad så hör av er till mig?
Sen lite häst ..Mirco gick bra ikväll med det nya bettet ?
GODNATT

Köpte även ett anatomiskt tredelat lite tjockare som jag ska testa också ?

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards