BLOGGEN

Alla inlägg under mars 2015

Av Marlene Hedberg - 7 mars 2015 22:04

Ja idag hade jag tänk in till ridhuset men vi åker in i morgon och på måndag när Sara kommer för att kolla tänder på klubben så jag hinner med ett dressyrpass på morgonen innan tandkollen ?
Idag när jag tog in killen så var det fint väder men innan jag ryktat och sadlat så regnade det!!! Det var bara att ta på regnchapsen...men försökte fördriva tiden lite för ihopp om att det skulle sluta men icke

Flätad å fin inför ritten ?

Av Marlene Hedberg - 5 mars 2015 18:46


ke dags för att byta till nån annan färg:-)    


Svårt att välja och ett par får det bli för de kostar mycket pengar och det är andra saker som måste köpas också...som en ny kavaj och vita ridbyxor eller så får jag nöta på tävlingsbyxorna jag har för de är så gott som nya:-)

men en kavaj måste jag ha för min är väl 20 år och omodern!!


Av Marlene Hedberg - 4 mars 2015 21:58

Idag har jag röjt på övervåningen..kastat saker... Var tvungen att" städa" bort alla tankar!!
Ikväll var det massage för Mirco och trimning av alla svinhår som växt ut så nu är han fin igen och den sista klippningen för iår.
Man ska ju inte klippa när de börjat fälla sin vinterpäls , så det håller jag på!!

Sen min fina valp som blivit 9 månader i morgon ?

En trevlig utelunch igår

Av Marlene Hedberg - 1 mars 2015 19:09

Idag så åkte jag in till ridhuset för att tänka på nåt annat för en stund ? det var hoppträning och jag fick frågan om jag ville vara med? Och jag ångrar inte en sekund att vi åkte in... Han hoppade jättebra!! Bana med varvat trav och galopp anridningar.. Vi hade ett misstag där vi inte var ihop och Mirco visa klart och tydligt att han var missnöjd ?men vi gjorde om och gjorde rätt sen gick det bra..
Jag älskar min häst

Kanske blir nån hopptävling ändå!!

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards