BLOGGEN

Alla inlägg den 29 mars 2015

Av Marlene Hedberg - 29 mars 2015 23:02

Vilken helg!!!puhh!!
Ja imorgon kommer vet och ska vaccinera mina?.
Så då är det vila 2dagsr sen skritt på onsdag sen blir det minst 2ridhus pass i veckan..Det här med tävlandet får vi se om vi får lägga på hyllan... Hinner inte träna som jag vill så jag känner den där känslan som ska sitta!!! ? nu kan man ju ta det för var det är några minuters träning på banan bara!!! fast jag vill ju rida för att vinna??!!kan jag inte träna för att åtminstone ha en chans till pris så känns det lite meningslöst ?
Lite uppdatering angående Nadja som hästen heter så verkar det som hon trivs i vårat stall ,,Mirco är inte lika intresserad av henne längre så jag tror nu!! Att det bara är bra att utsätta han för lite ston !! Jag har igen det i längden.
Blir lilla Nadja kvar hos oss så ska vi nog prova att släppa ihop dem till betet i sommar .
Har fått inbjudan till Pelles träning i maj men jag jobbar den helgen så jag släpper nog det...lite synd för det var askul !!vi kommer ta hit han en annan helg i maj eller kan bli början på juni också ?
Nä nu är det snarklådan..och hemma med sjuk Fabian imorgon ?

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards