BLOGGEN

Alla inlägg den 12 mars 2015

Av Marlene Hedberg - 12 mars 2015 22:37

Ursch!!vilken dag... Pappas begravning??det var väldigt tungt!! Och kommer vara en lång tid framöver..det här veckoslutet blir jobbigt... Kg träning fredag-lördag och möte på söndag så då får man se om det blir avgång för ordförande.. Jag själv...vet inte om jag orkar med mera gnällspik som aldrig kan vara nöjd över nåt!!! Jag vill ha kul och trevligt med mina hästar och jag har trevligt folk i mitt stall så igentligen behöver jag inte lägga ner så mycket tid på klubben.. Familjen är faktiskt viktigast.. Men man har lagt ner så mycket tid på den anläggningen så man undrar om det går tillbaka som tidigare om man inte är kvar...?? Fast jag kan ju göra som andra bara vara medlem eller ens vara det....åka in å rida när jag vill det... Känner mig bitter å ledsen över allt just nu ?? sen kommer jag nog ta en break angående lektionerna också..än fast jag älskar det!! Stå där och prata ridning hjälpa mina duktiga rideleverna vidare i utbildningen och delge mina kunskaper vad det gäller häst ?jag älskar det men...mitt liv till mig och mina är viktigare just nu.

Men som nån sa till mig för ca 1 år sedan...Finns alltid nån som kan ta din plats!! Få se om det finns någon sådan person då på söndag om inte mitt krav på ändring blir hört

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards