BLOGGEN

Alla inlägg den 11 januari 2013

Av Marlene Hedberg - 11 januari 2013 19:44

Nu är killen klippt och det gick riktigt bra :-) han stod stilla hela tiden och jag låter han bara sitta fast vid ena sidan huvudet och den sida som jag klipper där hänger jag fast ett grimskaft som jag kan korrigera honom med att han ska stå kvar på samma ställe när jag klipper och han kan även fly undan om han vill:-) men den här gången så utmanade jag och klippte lite mer och när jag klippte på sidan om huvudet så frusta han några gånger men då höll jag bara i sidostycket på grimman och klippte ändå:-)) Blir bra när jag får min nya klippare så jag kan klippa snyggare runt huvud och framme vid bringan:-) Men i det stora hela så funkar det:-))...en nackdel är att det blev ju kallt!! så jag måste beställa ett stalltäcke med hals nu som han kan ha under sitt halstäcke ute:-) kul att få köpa nytt...det lutar år Amigos lila täcke...


  men det finns ju fler fina som ett brunt rambo men det är 550g fyllning och det blir kanske för varmt...?

 

Man kan köpa halstäcke till:-)som jag då måste ha...kan va bra vid transportåkning då också.


Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards