BLOGGEN

Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Marlene Hedberg - 21 oktober 2012 20:18

Idag så var det hoppning för hela slanten:-) det gick så bra ! vi placera ett hinder på vardera långsida och på medellinjen som man kan hoppa i en stor volt sen satte vi upp ett hinder på diagonalen...inga bommar till hindren förrutom det högre räcket så de fick lite hjälp där:-) Mirco var väldigt smidig må jag säga ,,jag trodde inte att han var redo för denna övning men det gick galant.-) Han skötte sig jättebra och vilken trav hade hade ! helt underbart att sitta och rida på han nu:-) han tar för sig mer framåt och bjuder verkligen på de finna gångarterna man kan se i hagen ibland.

En lyckad träning och lastningen gick prickfri!! känns riktigt bra:-) Fast han blev toksvettig i ridhuset !! så nu är det inget val, jag måste klippa han:-)) få se vad han säger om det ? han kommer säkert att protestera:-))  

Av Marlene Hedberg - 21 oktober 2012 11:34

Vi ska in och hoppa vid 14 hade vi tänkt jag och Jessica :-) kul kul!!så vi får se hur det går ....igår så var Jessica och jag ut med herrarna och " travade" av killarna så det skulle bjuda fram på bettet och Mirco fick ett sånt enormt fint steg så det var nästan svårt att rida lätt ..man sköts nästan ur sadeln:-) härligt härligt!och han har blivit så kvick på när man lägger till skänkeln så Ida träningen gjorde stort!! resultat!!!  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards