BLOGGEN

Alla inlägg under januari 2018

Av Marlene Hedberg - 6 januari 2018 01:06

Ni kanske undrar varför det är två fönster och inte ett.. Det har varit en vägg mellan dem så det var två rum av detta rum.
Så även två dörrar in men vi kommer att ta bort den ena dörren och göra en liten garderob för Fabian som han går in i från sitt rum och då blir det att vi slår upp en liten vägg som går till toa äggen och skärmar av där andra dörren satt rakt mot den väggen... Kommer bli jättebra:-) kommer att visa bild på det sedan

Av Marlene Hedberg - 6 januari 2018 00:58

Grejat i några dagar nu och idag han jag tre väggar med nya tapeter.. Fabian har valt dem själv:-)

Så i morgon lördag ska golvet läggas och det blev i grå ton.. Så fint sen är det lite lister och så som ska upp med socklar och lampor mm... Målat taket har jag gjort också men jag tror det lutar åt att det blir panel itaket i stället som jag målar i vit ton... Blir snyggare så.

Fönstrena ska målas till våren och även alla dörrarna.. Jag gillar INTE furu... :-(

Av Marlene Hedberg - 2 januari 2018 17:05

Under min semester denna vecka så ska Fabian få fint i sitt rum just så har han tvätta färgat rum och två färger på golvet...

Första väggen snart klar för slipning och spackel.. Sen slipas igen i morgon :-)
Fint kommer det att bli

Av Marlene Hedberg - 1 januari 2018 23:49

Kolla in hur mycket det har växt sen snön kom.. :-)

Det är riktigt tjockt och har borstar som med den fram och tillbaka framför höet.. Kul kille
Han har fått lite nya saker till Jul

Lite magnesium för Mircos muskler funkar verkligen bra på honom. Lite ridvantar från Hööks till mig och Lejaoch dressyr gjordar till båda killarna.
Mirco fick sig ett nytt pannband också :-)
Sen har vi köpt oss en tolksele.. Äntligen.. Ska bli kul att testa med Ace.

Köpte blinkers.. Få se om han gillar det.. Har använt fårskinn tussar på sidorna ibland när jag vill att han ska fokusera på jobb. Ace fick sig ett likadant pannband fast i blått till julklapp.

Sötisar

Den fine :-)

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards