BLOGGEN

Alla inlägg under mars 2014

Av Marlene Hedberg - 15 mars 2014 09:02

Jobbhelg! Jobbhelg.. äntligen så har det slutat blåsa så man kan vara ute. Vi har börjat städa hagen hemma. Vi har köpt en ny traktor så Magnus är gärna ute och kör med den:-)Så den gamla traktorn ska säljas med snöslunga till:-)för att ha 2 är överkurs,. så nu ska det harvas å så in nytt gräs i vår. En harv till ridbanan ska jag också fixma.
Ska ta mig in till ridhuset i helgen tänkte jag också men jag jobbar som sagt så jag får se om det går.
Känner mig taggad inför vårens träningar och få se om vi kan åka ut på nån tävling :-)

Sen lite info ang Theodor:-) han mår bra nu hos sin husse, Morgan i Umeå:-)

Av Marlene Hedberg - 13 mars 2014 22:34

Ledig!! Men svartjobbat lite idag och ridit min fina häst som inte hostade idag!!tjoho va bra:-) han var pigg med härligt svung i steget även i skritten bra bakkliv:-) vi traskade genom en mindre sjö idag också utan att han ens tveka!!!:-Dduktig kille!

Av Marlene Hedberg - 12 mars 2014 12:05

Handskar M 60kr
Jag köpte fel st.

Av Marlene Hedberg - 8 mars 2014 09:15

Jag hade tänkt mig en långritt ute men i denna storm rider jag inte;-) så det blir ridhuset idag, lite dressyr då:-P

Av Marlene Hedberg - 5 mars 2014 22:28

Idag har vi börjat träna delar av Lc1an:-) han gick riktigt bra:-) ska nu köpa mig ett kandar :-) hejsan hoppsan så det kan vända i träningen på honom han har gått bra länge nu:-) man undra om / när det blir ett bakslag!!:-P
En liten bild på våran coola gäst

Av Marlene Hedberg - 5 mars 2014 08:36

Nu är Theo inne hos oss, glasslådetricket funkade!! Fick tipps av Morgan att testa det och han kom fram nästan direkt! Var så kelsugen:-)

Av Marlene Hedberg - 4 mars 2014 12:46

Vi ska ha KM här i Åsele den 10/5:-) så jag håller på plugga program LC1 och LB1 blir det eller så kör vi bara en klass:-) sen har Villis en tävling i slutet av maj som jag förstod det som vi kan åka på:-)

Av Marlene Hedberg - 4 mars 2014 12:39

Jag har haft besök på gården min nån månad av nåt djur??Har inte riktigt kunna lista ut vad det varit för djur som rivit sönder soppåsar och rivit sönder fodersäckarna i höladan. Nu vet jag vad det är!! Det är en katt som sprang bort från Noret när han var på "kolli "hos mina föräldrar:-)
Jag har varit osäker fram tills idag då han nästan kom fram till mig och när jag sa hans namn så jama han varenda gång!! Tunn å mager:-( tänk att han klara vinter det är väl tur att det varit en mild vinter.
Morgan blev glad:-D allafall att han har blivit hittad!!:-Dså nu ska jag försöka fånga in han. .se om jag får tag på en fälla eller har jag tur så kommer han fram till mig, var bara 2 meter ifrån han idag:-)

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards