BLOGGEN

Alla inlägg den 24 mars 2014

Av Marlene Hedberg - 24 mars 2014 22:52

Vars tar tiden vägen? Hinner inte uppdatera vad som händer!! Ja hur som helst så red jag pärlan igen i söndags på stallet:-) Felicia fick prova rida också och hon gick så fint Comtessen:-) blir ett bra tillskott på klubben!
Jag har äntligen tagit mig tid att testköra traktorn,tjoho!!! Vad kul!!!:-D
Idag så blev det longering bara men han jobbade på riktigt fint på långsidorna:-) jag kör ju inte bara runt runt!! Utan öka på långsidorna å samla kortsida;-) han var med mig idag:-)
Till helgen får jag hem mitt kandarträns!! Ska bli kul att testa det?? Få se vad han säger om det ? Massa saker i munnen, ska se om det blir en lektion snart för någon när jag ska rida mer med det ..det är typ 13år sen jag red med kandar men det sitter nog där i ryggmärgen:-) sen beror det på vilken häst man sitter på.
Mirco har aldrig haft nåt sånt i munnen och han kan nog bli förbannad på mig!!en känslig kille:-P
Ja go'natt!!

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards