BLOGGEN

Alla inlägg den 9 september 2013

Av Marlene Hedberg - 9 september 2013 23:52

Idag så har jag tagit ddt lugnt hela förmiddagen;-) efter lunch så var det Mircos tur att få lite tid med mig:-) vi red ut och värmde upp sen hem på banan å red på 8volt och träna sidförflyttningar från medellinjen vänster varv gick bra.
Höger varv fick vi gå ner till skritt och att jag visa tydligt vad jag ville sen kunde vi ta det i trav:-) när jag inte ger honom tid att fundera på vad jag vill så kommer protesterna:-o
Sen fick han en välförtjänt dusch! För det har varit riktigt varmt idag.
Kvällens ridlektioner bestod av lite horsmanship med Will. Vi pratade en hel del runt det här med att ha rätt attityd till häst bla..en lyckad kväll. Cabello, Rauke och Tarzan blev hästarna vi jobba med ett par tjejer fick testa på, det blir absolut fler gånger:-)

Detta var en bild sen lägret:-)

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards