BLOGGEN

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Marlene Hedberg - 17 februari 2013 20:05

Idag skötte sig Mirco exemplarisk!! han har som börjat gilla det här nu och jag har börjat hitta sittsen bättre och bättre i dressyrsadeln...jag tog faktiskt den när jag red ut idag bara för att träna mig och ingen focus på Mirco och ett kvitto på min sitts blev att Mirco gick jättebra ! eftergiven och fin i båda sidorna och inget bockande...nä inget alls!!! jag kunde faktiskt sitta och driva ihop och samla ihop han med bjudning fram !! vilken känsla:-) gung häst blev det.

Vi red bort mot Borgen men inte ända fram men en bra bit på väg dit..så det blev nog över en mil idag allafall...

Sen så hade de besök av sånna här utanför hagen i förmiddags...    

 

Roy spanade också men han var inte så intresserad av dem...han vill hellre vara med matte:-)))

       

Jasper han är helst där höet finns:-)))

       

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards