BLOGGEN

Alla inlägg den 2 februari 2013

Av Marlene Hedberg - 2 februari 2013 21:43

Igår så fick Mirco bli fin i hovarna, Marica var här och fixade det:-) Sen på kvällen så blev det lite jobb i djupsnön...jobbigt tyckte han.

Idag så åkte vi in på klubben för att träna lite som vi skulle ha gjort i går då men så blev det inte ,,,han körvade lite i lastningen men det gick bra ändå man har blivit lite bortskämnd att han gått in på en gång men han har varit lite full i fan nu ca 2 veckor för matte har börjat ge han lite mer input och då blir det jobbigt och han vill som ge igen på nåt vis när han blir arg på mig och det var samma när vi skulle in i stallet på klubben där vill han inte in helt enkelt!! till slut när han tänkt klart så går han sen gick Torsten in så då kan man ju gå en efter en stund,,dumma häst!!ridpasset som gick bra idag,  han gjorde det mesta som jag sa inte så mycket mot skänkeln idag och skulle bocka och sånt som han bruka hålla på med faktiskt var det bara ett litet rumplyft   så det bådar gott inför kursen imorgon:-)) Samma när vi skulle in igen alla hästar var ute och varför ska jag då gå in tänkte han så tur var kom Agnes till undsättning, tack Agnes!!

Så vi lastar vid 8 och sticker till Idas stall så får jag se i vilken turordning jag får rida :-) Spännande:-)!!

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards