BLOGGEN

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Marlene Hedberg - 27 juli 2012 21:59

Ikväll så blev det ett dressyrpass på banan först, han gick riktigt bra faktiskt...inget tjafs i kväll heller??? man undra ju vad som rör sig i huvudet på Mirco ibland:-) sen så for vi ut och skritta lite trav blev det också. Han var så avslappnad och fin:-) fundera om jag ska ta med mig han imorgon på klubben och se om han blir likadan som han var förra helgen...jag har ändå försökt tänka mer fram med handen och inte ta så mycket i munnen på han och han vill mera fram nu än senaste 2 veckorna:-) summa sumarum för ikväll= Kanon fin kille:-) = matte nöjd.

Av Marlene Hedberg - 27 juli 2012 17:34


Nu är den ute nya katalogen och man blir sugen på vissa saker...som ett nytt schabrak, jag har i stort sett bara sånt som går i marinblått...så varför inte bryta trenden lite:-) Fast jag lutar åt ett whitaker schabrak istället...vet inte riktigt..?

Måste nog ha dessa skydd till schabraket :-) riktigt snyggt att kombinera marinblå och brun:-)

Av Marlene Hedberg - 27 juli 2012 09:28

Idag så känns det varmt ute:-) så hoppas det blir en dag i solen fast nå bad hoppar vi över...känner mig inte frisk än:-(

Ikväll så blir det uteritt med Mirco sen hade jag tänkt ta och tömköra lilla Jasper också  

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards