BLOGGEN

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Marlene Hedberg - 24 juli 2012 21:28

Det var ett tag sen jag var så här förskyld...när det tar imot att vara i solen!!! och idag har det varit lite sol faktiskt och jag kan inte var ute nå längre stunder för jag blir alldeles vinglig:-(  Känner att jag har inte så mycket ork att ta tag i saker...ang klubben mm...känns tungt! hoppas den där rörpularen tar sig dit i morgon och fixar till läkaget:-)

Idag så hade jag faktiskt tänkt att rida lite men när jag var på väg ut så börja det vräka ner regn ute så jag sadlade av och gjorde kväll för hästarna istället...det var som om nån sa till mig - att inte ska du rida när du är så sjuk!!! ....

Det kommer en dag i morgon också så då får vi ta igen ridningen sen idag...jag ska kolla vilken dag jag ska in på klubben och träna igen:-) på lördag så ska jag vara där så då vore det ett alternativ:-) sen ska jag boka in Bettan för träning igen i augusti tänkte jag så det lutar åt v.32 på helgen tror jag ....

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards