BLOGGEN

Alla inlägg den 31 januari 2016

Ute

Av Marlene Hedberg - 31 januari 2016 17:37

Idag har det varit en heldag ute känns det som ?
Gick en längre promenad med Gordon på förmiddagen och vi njöt av solen

Sen blev det lite lunch till mig och djuren för jag är alldeles ensam hemma idag. Sen blev det fortsatt klippning av Mirco... Hmm han är så svår att få fin fram på bringan för han har så många virvlar där... Får putsa eftersom det växer..
Sen blev det framskrittning på banan sen ut på vägen och trava sen svängde vi in på en väg och där blev det galopp ?hann tänka.. Så ljuvligt?då han gjorde en tvärnit och hoppa åt sidan...MEN jag satt kvar.. Så farligt ibland med allt ute som låter och luktar..

Ute

Av Marlene Hedberg - 31 januari 2016 17:33

Idag har det varit en heldag ute känns det som ?
Gick en längre promenad med Gordon på förmiddagen och vi njöt av solen

[Bild]

Sen blev det lite lunch till mig och djuren för jag är alldeles ensam hemma idag. Sen blev det fortsatt klippning av Mirco... Hmm han är så svår att få fin fram på bringan för han har så många virvlar där... Får putsa eftersom det växer..
Sen blev det framskrittning på banan sen ut på vägen och trava sen svängde vi in på en väg och där blev det galopp ?hann tänka.. Så ljuvligt?då han gjorde en tvärnit och hoppa åt sidan...MEN jag satt kvar.. Så farligt ibland med allt ute som låter och luktar..

[Bild]

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards