BLOGGEN

Alla inlägg den 24 augusti 2015

Av Marlene Hedberg - 24 augusti 2015 23:38

Vilken härlig dag vi haft jag och barnen med kusinerna också ?

Sen fick de åka lite båt också på beachvolleyboll idag.?
Ikväll så var det sån sviarn ute så man höll på bli tokig.. Belle kom för att hjälpa oss att kapa upp björken vi tog ner runt ridbanan som ska bli ved.
Sen blev det en longering för Mirco ikväll och de andra två ficksin dagliga dos av skötsel

Av Marlene Hedberg - 24 augusti 2015 10:18

Snart höst... Lite både för och emot den.. Jag älskar värme å sol men det gör att man måste rida tidiga mornar eller sena kvällar.
Så hösten är igentligen den ultimata ridperioden på året. Det har ju inte varit mycket till sol denna sommar så man vill vara ute varenda sekund som solen är framme.
Denna månad blir det lite mer träning
5/9 kommer Maggan till klubben och den 18/9 kommer Kg förhoppningsvis om vi blir nog många.
Sen har vi medlemsmöte den 6/9 också som jag håller på planera inför.
Det är så här att min tid för klubben är inte lika mycket då jag har två barn som helt plötsligt tycker det är då kul med ridningen och det är Nadjas förtjänst ??
Så tiden är knapp för nåt annat så lektioner på klubben det får bli nån helgdag i månaden för min del för jag jobbar 100%också så man har inte så mycket ledig tid..tyvärr ? sen har jag mycket som ska fixas med planering å dokument till klubben och det tar mycket tid..Sen är det annat på klubben som tar energi ur en också... Suck!!
Sen har vi en hel gård som vi försöker hinna med att piffa upp med lite färg å nytt staket runt ridbanan, hade det varit bara för min del så hade jag inte satt staket men det är för barnas skull å säkerhet.
Så jag prioriterar mig och min familj å djur före allt annat.. Så det är bara att släppa allt annat.
Ha en bra dag alla som är in här ??

Av Marlene Hedberg - 24 augusti 2015 10:05

Idag efter lunch så ska vi till stranden en sista gång innan skolan börjar på onsdag ?sen blir det ridning ikväll då det är lite svalare ute.

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards