BLOGGEN

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Marlene Hedberg - 18 oktober 2015 23:42

Det har hänt en hel del sen i fredags, mest positiva saker men en del tråkiga saker också men det funderar jag fortfarande på hur jag ska göra med!? Kort och gott så gillar jag inte människor som sprider massa lögner om mig personligen. Om de sprider massa saker som är sanna det kan jag stå för men saker som sägs om mig för andra "känner så"att de upplever så... det är helt fel!!! Sen sprider det vidare till människor som inte vet vem jag är annat än ordförande på klubben... det gör mig mest förbannad och att jag ska vara en farlig person det är helt barockt....Hur som helst så fick denna helg ett fint avslut för en fin fyrbent varelse, som åter ägs av ridklubben.. ??
Sen har jag ridit å ridit.. Men rida ut i dressyr sadel är inte att rekommendera! Inte våra uteritter allafall ?
Leja och Nina har ridit både lördag å söndag på de små

Go'natt

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards