BLOGGEN

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Marlene Hedberg - 3 april 2014 21:45

Idag så har jag ridit på kandaret för första gången, han har fått ha det i munnen några gånger och det har gått jättebra :-) Helt stilla i munnen och inte gjort så stor grej av det.

Vi red ut idag så då fick han skritta och trava och bridongtygeln var det ingen belastning på alls och han bjöd på bra i steg och gick med fin form:-)

Nu ska vi vänta nån vecka tills nästa gång tror jag så han får smälta det här:-)

Imorgon så är det tandkoll på Mirco och först ska jag in och rida tänkte jag i ridhuset innan hans tid kl 11.00

så få se om det blir hopp el dressyr??       

Av Marlene Hedberg - 3 april 2014 08:34

Ja tiden rusar i väg och dagarna består av jobb jobb och åter mitt andra jobb:-P!! Ja jag hoppas det lugnar sig snart med sjuka hästar .
Har fixat å grejat runt klubben hela kvällen igår:-) Mirco hade vila för han blev skodd och då fick han vila :-)Jasper blev kollad/verkad av Marica också men inge fång!! Tack å lov!! Men idag så går han bättre så medicinen har gjort verkan. Men jag undra om han ska få gå själv i hagen ett tag nu så han krya på sig ordentligt!!:-)

Visst är de söta?:-)

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards