BLOGGEN

Alla inlägg under oktober 2014

Av Marlene Hedberg - 2 oktober 2014 22:11

Han den lille har fått ett eget litet hus och de stora fick en vindstilla matplats, och detta byggde jag av banan och gamla staket från ridbanan.

Så nu kan Jasper komma undan när de stora vill jaga honom!! Få se om jag bygger på en vinkel till och lägger tak till de stora också


Alla bilder hamnade på sneda!! :-P
Sen har det varit träning för Katarina i helgen och det gick mycket bättre denna gång,läxa till nästa träning är
- Rida alla ridvägar noga
- Alltid100% i ridningen! Inte slarva!!
- Använda skänkeln konsekvent innan jag smackar,,, berömma,honom mycket när han gör rätt
Mirco är väldigt känslig så för mycket "input "då blir det kaus för honom och han börja gå på tvärbanan osv så då måste jag tänka till och hålla han inom ramen
Ida träningen i tisdags gick rätt bra ändå,,,vi fick för dålig uppvärmnings tid så hade jag ridit en kvart till så hade han varit underbar!! ;-)

Av Marlene Hedberg - 1 oktober 2014 23:37

Nu ska jag ta tag i skrivandet igen!!!har hänt lite saker här med träning både för hund å häst

Gordon växer så det knakar

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards