BLOGGEN

Alla inlägg under juni 2014

Av Marlene Hedberg - 7 juni 2014 23:30

Var på koutsläpp med jobbet idag:-) så de sprang å skutta kossorna:-)
Efter jobbet blev det lite frisör jobb sen Mircos tur och det stod longering på schemat:-)

6/6

Av Marlene Hedberg - 6 juni 2014 19:25

Ja nationaldagen! och man jobbar.. Tänk om man hade ett jobb med fria röddagar:-P
Mirco har haft vila idag för jag har jobbat och jobbar hela helgen?
Jag har fått massa lökar av grannen som jag ska plantera ner och guldstav av Maria O som jag måste få ner i marken:-) de ska vara vid min ridbana sen när den blir klar:-) kommer att bli kanon när det väl är klart:-)

Av Marlene Hedberg - 3 juni 2014 23:59

Ikväll så kändes han så fin !! Hade mycket mer häst idag:-D sen har jag hitta ett bra belöningssystem för killen:-) skritta !!! När han gjort nåt bra och då trillar polletten ner;-) så kul han var mellan hand å skänkeln så fint och jag kunde sitta ner skönt på honom utan stuts!!! Tjoho!!! Ida tyckte vi hade gjort framsteg igen på 14 dagar:-D
En lyckad kväll för flera! Vi var även 10st denna kväll, om 14dagar är det dags igen:-)
Måste bara säga att Ida förstår mig å min ridning med Mirco bättre å bättre för varje gång vi tränar för henne, så det kändes ikväll som vi har fått större respekt för varandra jag och Mirco och han vågar lita på att jag guidar han rätt :-) jag gillar verkligen min häst!!! Han är Bäst!!

Av Marlene Hedberg - 2 juni 2014 23:02

8 st duktiga tjejer var med på hoppningen ikväll:-) så roligt och de var verkligen duktiga.
Mästa måndag så har jag träning igen:-)
I morgon är det Ida träning igen för mig å Mirco ska bli kul!!:-) hinner med en Ida träning till in Katarina kommer mitten på juni:-)

Av Marlene Hedberg - 2 juni 2014 00:01

Idag så känns det som man fått en del gjort här hemma och ändå har det kännts som en slappardag:-)
Vi for ut alla tre i skogen idag med våra hästar:-) det var kul!!! Visade Kicki lite vars hon kunde rida med Chinelle:-)
Det har börjat lugna sig i stallet å hagarna fast lite tjut å skrik är det ibland:-)

Idag fick ävdm Jasper gå in ihagen där Mirco å Zoogo går, han blev så lycklig!!! Lite bock å hopp:-)

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards