BLOGGEN

Alla inlägg den 3 november 2013

Av Marlene Hedberg - 3 november 2013 20:52

Nu har man haft sin 4 dagars vila från jobbet:-) men man undrar ju om det är direkt vila!! man ska hinna så mycket städa och rensa och greja och feja  ute på gården och rida och träna men jag ska inte klaga :-) Jag har en familj som älskar mig och jag dom...de är mitt allt sen kommer djuren.-)

I dag så var det uteritt igen men idag så red vi lite längre för det var inte lika dåligt underlag sen bytte jag ut hans brodd till lite längre ena så det inte ska bli halkigt!! men han gick på bra och vi tränade lite öppnor i båda sidor och då gick han fint sen checkade av lite skänkelvikningar på en liten bredare väg som vi hamnade på och de satt fint.

Imorgon så är det vila för Mirco för då är det "klubben" kväll för mig:-) nu är det lektioner bara i november månad...vad tiden har gått fort !! vi ska hitta på nåt annat sedan under december och halva januari, Drop-In blir det givetvis med nån träning för Ida och Per-Erik kanske får se hur vädret blir.

Jag skulle helst vilja vila i från ridningen själv i en månad för min axel och nacke men det går ju inte att Mirco ska stå för jag hade tänkt att han skulle få sig lite vila i februari tror jag allt beror på vädret:-)

     

Presentation


Jag och Mirco:-)

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Norrstrandsstallet


Ovido - Quiz & Flashcards